Är bloggare bara små egoistiska varelser?

Jadu. På senare tid har jag hört en hel del om att  "alla som bloggar är så otrooligt egoistiska och tror att alla är intresserade av allt som de tycker/tänker/har varit med om" och, sure, jag går med på att en del säkert bloggar för att synas men för min del är det endast för att jag är en otroligt skrivgalen människa som har slut på skrivblock (och väldigt ont i skrivstilshanden). Sedan om det nu mot all förmodan skulle vara någon som är intresserad av att läsa mina svamlerier så har inte det någon större betydelse för mig. Och om det till och med skulle vara någon som kan dra nytta av att läsa sånt här (hur det nu skulle gå till) så säger jag bara "grattis, vilken världssensation". 

(ps jag hoppas att detta var en engångsföreteelse att jag skrev så här för denna gången låter det verkligen som att jag vill att andra ska se det :S :P ) Jaja huvudsaken är att den som råkar kika in här förhoppningsvis ska klicka bort den här först när han/hon fått lite mindre fördomar i skallen =D

...och återigen...GOD JUL =D   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback