du är stark

varför känns det som om du skulle ha det bättre utan mig? utan en fånig liten klängande, fnittrande, irriterande, babblande pms-flicka som följer dig som en svans? som alltid måste stå i centrum? alltid måste bli bekräftad? alltid bryr sig för mycket om sitt intryck för sitt eget bästa? som egentligen bara borde sätta sig någonstans långt borta i ett hörn och skämmas?

tjae jag skulle gärna slippa från en sån flicka.
Frågan e hur länge du står ut, hur länge du ger mig möjlighet att älska dig. 

Jag  hoppas att du på något konstigt vis kommer fortsätta missa dessa otroligt ettrigt dumma egenskaperna. Att du fortsätter stå ut med mig så jag kan fortsätta vara stark. Jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan dig.
haha joe kanske skulle strula med varenda kille jag såg för att söka tröst och sedan skämmas och må ännu sämre ;)  

Jag älskar Dig för mycket för att det ska va riktigt nyttigt för ett hjärta.
 
...jag skulle vilja se mig själv utifrån någon annan för en dag. höra allt skitsnack och se på den där lilla patetiska, eller som några fortfarande envist hävdar, underbara, människan jag är.

Jag förstår honom inte, men litar på honom. Han säger att Han älskar mig tillbaka och så länge jag fortfarande existerar, om så bara i en liten och avlägsen del, i hans hjärta kvittar det vad andra tycker eller tänker.  I alla fall när jag är ensam eller med honom så är jag lycklig. Då kan jag intala mig själv om att allt kommer bli bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback