viktigt till den som av någon anledning läser den här bloggen!

Om det nu skulle vara nån som kommit på den, för er, mycket tråkiga idén att läsa min ouppdaterade blogg vill jag att ni, om ni känner mig, inte låter mig veta att ni läst. För om jag får reda på att nån jag känner läst kommer jag antagligen omedvetet bli mindre öppen på bloggen, vilket jag inte önskar då detta är ett behändigt sätt att få ur sig känslor lite då och då när humöret och tillgången till dator sammanfaller. Det här är ett fritt och öppet sätt att skriva på och det gör absolut ingenting om någon får för sig att läsa, ni kan ju skriva saker anonymt (eller med ert namn sålänge jag inte kännt er sedan innan) om ni skulle få för er det.

Men snälla...Om Jag Känner Er Vill Jag Inte Veta Att Ni Har Läst!

puss och kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback