thinking

fy faaan vad mycket som har hänt den senaste tiden! jag är inte särskilt duktig på att blogga, det märker jag nu, jag tänker heller inte bättra mig för det visar att jag har ett liv för tillfället, eller helt enkelt alldeles för mycket att göra. Jag antar att jag kommer skriva i omgångar. Funderar på att skaffa mig en flerårsdagbok, fast detta är ju iof mycket smidigare ...hmmmm jaja

 Okej mitt liv sedan jullovet i jätteracerfart:

Socialt
Jag och smulpojken blev officiellt tillsammans den 25/1-07 <3 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Jag har haft ett jättebråk med min bästa kompis, sedan blev vi närmare vänner än någonsin. Usa & Flippy forever baby
Har återupptagit kontakt med folk och blivit mer social på vissa fronter. Har insett att människor inte längre ser mig som en blyg människa, Ett stort HURRAY för det =D

Musiken
Har verkligen gått framåt inom sången. Speciellt i bröströsten. Tussilagofirandet (Lucia) var underbart och jag var lucia om jag inte nämnt det och jag fick sjunga i en kvartett och sedan fick jag ta över ett solo ^^ myyysigt.

Idrott
Jag och Herr Bästakompis var på idrottsdag och hade skeetasköjigt hela dagen. 
Jag har tävlat på en karatetävling i Boden (min bästis var med) jättekuuuul fastän jag förlorade redan i första matchen.
Jag har tävlat i karate SM i Eslöv (min pojkvän var med). Fick värsta ångesten innan så jag trodde inte jag skulle våga gå upp på mattan men det gjorde jag och jag körde min bästa match någonsin, jag förlorade, men det känns just nu som en mindre viktig detalj. Jag ska komma igen och vinna sååå hårt nästa år!! I alla fall en match =D
Jag vågar mera i karaten nu =) 
Jag har satt igång med gymnastiken igen (bara tumbling men ändå) efter min stukning.

Övrigt
Varit i Indien och det var sååå underbart fastän jag blev sjuk efter hälften. Jag blev utbjuden på dejt  och typ alla killar på hotellet avgudade mig, snacka om att känna sig uppskattad ;D
Jag har blivit Phantom of the Opera addicted! Think of me & angel och music är mina favoriter^^
Och så har jag blivit smått såld på saker som man kan kalla för knark :P alltså inte riktigt knark utan såna däringa små abstinensbesvär tex kärlek, choklad, musik, karate.
Vi pratade om haschkakor i dag =O jag blev så lycklig...fast jag är alltid lycklig när jag pratar om skumma saker med mina vänner.


Min förkylning har inte gått över så jag fruktar att det är halsfluss!!! =o hemska tanke. det får det inte vara för snart är det sportlov och då ska jag vara med bästis=D, andra otroooligt underbara vänner, min familj (tror jag), färga håret, plugga =(, städa, sjunga, träna mm

jag ska gå på konsert med septima, se på filmen om tenagious D och antagligen gå på Fall out boys konsert^^ ooh sällskap är min lovelibird.

Min Älskling åker hem åver looovet så jag får inte träffa honom. Har inte träffat honom ensam, ni fattar, sedan just den 25-26/1 =(  eller jo en gång men det kändes så dumt då för då var jag och usa lite småsura på varandra och jag var sjuk så det gillas liksom inte. 

jag har tävlat SM jag har tävlat SM jag e så jävla stoolt lalalalalaa

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback