hey alla älskar väl statistik?

Bra
- Jag har en pojkvän som jag älskar och som också älskar mig.
- Jag har en bästa vän som behöver mig och jag behöver honom. Han gav mig mitt självförtroende.
- Jag har en hel massa vänner som bryr sig om mig lika mycket som jag bryr mig om dom.
- Jag har en familj som älskar mig och jag älskar dom.
- Jag har bra betyg i skolan.
- Jag får ofta leenden riktade mot mig.
- Jag är duktig på att sjunga.
- Jag är duktig och stark inom idrott.
- Jag är ganska snygg.

Dåligt
- Jag trivs inte med mitt liv.
- Jag stressar sönder och har ingen fritid.
- Jag vet inte vad jag vill längre för allt känns omöjligt att genomföra.
- Jag är perfektionist men orkar inte öva, orkar inte träna, orkar inte tjäna alla andra än mig själv.
- Jag är en "duktig flicka" som inite lever det liv hon vill. Men vad vill hon?
- Jag orkar inte hålla uppe mitt leende, orkar inte träffa mina vänner, orkar inte vara snäll. Knappt ens mot min älskling.
- Jag orkar inte ständigt vara rädd.
- Jag vill för mycket.
- Mitt självförtroende är något slags twisted mind för jag vet knappt någonting längre.
- Jag känner mig hemsk.
- Jag är feg.
- Jag är för mycket, eller för lite eller bra men missnöjd.
- JAG VET INTE VAD JAG VILL!

snälla hjälp mig jag orkar inte det här. allt är bra, jovisst är det så, men ingenting är som det ska! Eller är det det? Jag kanske bara inte vet om det ännu? Jag vet inte längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback