ögonblicksfoto

*klick*
jag tog ett foto. Det ska jag aldrig slänga. Det ska sitta fastklistrad förevigt på min minnesvägg inne i hjärnan. Jag önskar att fler fick uppleva mitt ögonblick, Vårat ögonblick.

Hår framför ansiktet, alltid det där jävla håret. Blå himmel, möjligtvis lite moln, okej då, ganska många moln, men ändå en intensivt blå himmel. Grönt gräs. Vinden som smeker. Bilar som åker. Människor  kommer och går. Solsken genom ögonlocken, allt är guld. Din arm är min kudde och din andra hand har ett fast tag om min. Din hand är mjuk, hänsynsfull, känslorik. Jag älskar dig. Du accepterar mig. Det betyder så mycket. Hur lyckas du göra allt så underbart. Ärligt talat. Det där var bara en backe vid en väg innan du kom dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback